دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...
دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...

احمدی نژاد، تجربه‌ای که ...

روز گذشته (چهارشنبه) احمدی نژاد و بقایی در نشست خبری حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. نستی که ظاهرا به اندازه خبرنگارانش، کف زن داشته و حتی این مسئله باعث اعتراض یکی از خبرنگاران شده بود.

مدتهاست عملکرد احمدی نژادی‌ها را رصد می‌کنم. آنها بعد از فوت هاشمی رفسنجانی تلاش می‌کنند هویت جدیدی پیدا کنند. تا پیش از درگذشت رفسنجانی، آنها خود را با نفی او تعریف می‌کردند و حالا به دنبال هویت جدیدی هستند. احمدی‌نژاد و مشایی به خوبی می‌دانند که بقایی رد صلاحیت می‌شود و تلاش‌هایشان را جز به معنای هویت یابی و سرمایه‌گذاری برای آینده درک نمی‌کنم. مشائیی به خاتمی نامه نوشت و در آن مطالب نسبتا مهمی را بیان کرد. او خودش را به اصلاحات نزدیک کرد و برای خاتمی حتی خط و نشان هم کشید و در جایی از نامه گفت چرا دوستان شما (اصلاحطلبان) می‌گویند باید بقایی رد صلاحیت شود. جایی خواندم که ظاهرا قصد داشته با احمدی نژاد ملاقات حضوری با خاتمی داشته باشد که پدر اصلاح طلبان با هوشیاری دعوت را رد کرده است.


بگذریم، نمی‌خواهم کلی گویی بکنم.

احمدی نژاد روز گذشته مطالب زیادی را مطرح کرد. برای مطالعه این صحبت‌ها روی اینجا کلیک کنید.

در نشست خبری احمدی نژاد خبرگزاری‌های اصولگرا مثل فارس و تسنیم غایب بودند و این نکته مهمی است و آن هم اینکه احمدی نژاد جایی در برنامه‌های اصول گرایان در آینده نخواهد داشت و اصطلاحا تاریخ مصرفش تمام شده است. اصلاح طلبان هم که مشخصا میانه‌ای با او ندارند.


احمدی نژاد در تمام نشست خبری مدام به فروختن وعده مشغول بود و مثل همیشه حتی یک اشتباه را از دولتش قبول نکرد. او نه تخلفات مالی دولتش را گردن گرفت و نه آمارهای کذبش را. او با روشی جالبی حتی مدعی شد که به خدمت در آوردن مرتضوی هم اشکالی نداشته است. احمدی نژاد در نشست خود تعریضی به آیت الله خامنه‌ای زد و گفت که ایشان به من گفت برای جلوگیری از دو قطبی شدن به انتخابات نیایم و حالا فضا دو قطبی نیست؟!


بگذارید راحتتان کنم. او در ابتدای حرف‌هایش گفت هیچکس در دنیا شبیه کس دیگری نیست به جز من، بقایی و مشائی...


مطرح کردن مطالبی درباره قتل‌های زنجیره‌ای از سوی بقایی و البته بند 209 زندان اوین هم از طنزهای این سه نفر بود که همراهان قدیمیشان به آنها این روزها می‌گویند سه دلقک بهاری.


تاریخ احمدی‌نژاد، سمبل دروغگویی را فراموش نخواهد کرد و بگذارید هرچقدر می‌خواهد ژست قهرمان را در بیاورد، ما که باور نمی‌کنیم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد