دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...
دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...

همچنان مخالف هاشمی ؛ دشمن پیغمبر است ؟!؟!؟ - قسمت اول

کمتر از پانزده سال از شعار خامنه ای رهبر است ، وارث پیغمبر است ؛ مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است ، می گذرد .


این روزها بیشتر شنیده می شود ؛ خامنه ای کوثر است ، هاشمی خاک بر سر است .



اکبر گنجی در جملاتی در کتاب تاریکخانه ی اشباح می گوید : 


روند جهانی شدن « پویش و تجدد » ما را وارد فرآیند نوسازی کرد . اما نه به دموکراسی دست یافته ایم و نه معشوق توسعه را در آغوش گرفتیم . منتها به دلیل گذر از جهان کهن به جهان جدید ، دردهای زایمان را یک صد سال است که تحمل کرده و گاه برای سالم به دنیا آوردن نوزاد مجبور به عمل سزارین می شویم .

تعارض تجدد و سنت بحران هویت ، طلاق ، بیکاری ، تورم ، نابرابری ، قتل و جنایت  و ... برخی از معضلاتی هستند که در دوران گذار به صورت بحرانی بروز و ظهور می یابند . 

قتل مخالفان سیاسی و ظهور جنبش های فاشیستی و شبه فاشیستی بخشی دیگر از آسیب های جدی دوران گذارند .


هاشمی رفسنجانی نمونه ی یک فاشیست کنار رفته است . 

بطور کل بعد از جنگ های بزرگ ، اکثر کشورها ، دولت های رفاه را می آورند تا با خدمات درمانی و بازنشستگی و از کار افتادگی ؛ کشور را ترمیم کنند و علی اکبر هاشمی رفسنجانی هم با روی کار آوردن یک دولت لیبرال کلاسیک ، فاصله طبقاتی شدیدی را در کشور ایجاد کرد و کشوری که در زمان جنگ حتی یک ریال ارز خارجی استقراض نکرده بود ؛ با گرفتن وام های کلان پا به عرصه گذاشت . 


وام هایی که هنوز کشور در حال باز پرداخت آن است . 


حاج کاظم در آژانس شیشه ای یکی از هزاران شخصیتی است که از دست هاشمی به گوشه ای خزیدند و ترجیح دادند که تماشا بکنند ...



در دوران هاشمی وزارت اطلاعات وارد کار اقتصادی شد و نتیجتا آن شد که این وزارت خانه برای درآمد زایی به سراغ متمولین رفت و ماحصلش فساد گسترده و فضای نا امن برای سرمایه شد .


تورم بالای 23 درصد ، کشتن منتقدان سیاسی ، ایجاد فضای رعب و وحشت ؛ به طوری که کسی جرات سخنرانی مخالف بر علیه فلاحیان را نکرد و ... تنها گوشه ای از کارنامه ی هاشمی است .


برای شناخت هاشمی شاید باید به عقب بازگشت ، از ترور مشکوکش که حداقل من تاکنون باورش نکرده ام و وحتی قبلتر ، عضویت در شورای انقلاب و به قدرت رساندن آیت الله خامنه ای و نقش بارزش در جنگ و ماجرای مک فارلین و ....


هاشمی رفسنجانی که با القابی شبیه عالیجناب سرخ پوش و اکبر شاه و ... در بین عوام و روشنفکران شناخته می شود ، چندی پیش مصاحبه ای کرده و ماجرای میکونوس را به عناصر خودسری نسبت داده که هنوز هم حیات دارند و بی شک اشاره اش به حسین الله کرم و عناصر شبیه وی است . 


هاشمی باید قبول کند که کارنامه اش جای دفاع ندارد ، هاشمی این روزها به فکر آبرویش در تاریخ است و امثال زیبا کلام تلاش می کنند تا از بدنامی در تاریخ نجاتش دهند و شعارهای بزرگی مانند قوام السلطنه ثانی و سردار سازندگی به ریش نداشته اش بچسبانند ؛ مردی که روزگاری با فریاد دشمن هاشمی دشمن پیغمبر است ، احساس خوبی داشت و تصور می کرد هیچ چیز جلو دارش نیست ، این روزها بیشتر سیبل حملات است و صد البته که مستحق آن نیز می باشد ...


نگارنده احمدی نژاد را نتیجه ی اعمال هاشمی می داند که در آینده و قسمت های بعدی بیشتر این مسئله را بازگو خواهم کرد ...


====================================


پ ن : همین دنبال تو گشتن ، یه جورایی طوافم شد ( برا دل خودم بود ، یادآوری یه ماجرا )


( مطلب از وبلاگ مرحوممان بود )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد