دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...
دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...

خریت از نوع مدرن

چند وقتیه به لطف برخی دوستان در چند گروه اسما آتئیست و از این کورش پرستا و ... قرار گرفتم. یه چیز جالب توی آتئیستا آرش بی خدا هست. آرش بی خدا رو از مقالات قدیمیش توی سایت افشا می شناختم و با تفکراتش آشنا بودم. دروغه اگه بگم تحت تاثیر نبودم ولی خوب، بعدادست چپ و راستمونو که شناختیم و یه مقدار شروع کردیم مطلب خارج از اینترنت خوندن، تاکید می کنم، مطلب خارج از اینترنت خوندن، فهمیدیم از این خبرا هم نبوده و خلاصش کنم که طرف چیزی ته دستش نداره.


داشت حواسم پرت می شد، داشتم می گفتم که برا بعضی از این آتئیست ها آرش بی خدا در حد امام زمان شیعیان هست. طرف با چنان حالتی می گه آرش بی خدا اینو اثبات کرده و تو کی هستی که بخوای آرش بی خدا رو نقد بکنی که هرکس ندونه فکر می کنه آرش بی خدا کی هست. حالا خوبه طرف هویتش هم دقیقا معلوم نست چیه و معلوم نیست اصلا چقدر تحصیلات مرتبط داره و چقدر از مطالبی که می نویسه اصلا مال خودشه!


امروز دیدم اکبر گنجی با همون قلم فوق العادش یه بحثی رو نوشته بود و جایی از اون به تمدن غرب اشاره کرده بود. او در بخشی از مقالش نوشت:

« به واقعیت ها بنگریم. دنیای واقعی لیبرال دموکراسی، دنیای "نابرابری های عمیق" و "یک بام و دو هوایی ها" است. صدای به حاشیه رانده را بشنویم که اصلاً صدایشان شنیده نمی شود.»


در این جماعت کورش پرست و اصطلاحا آتئیست که من مطئنم 99 درصدشون اصلا فرق حدیث حسن با مرسل رو نمی دونن و همه سوادشون از همون مقاله های آرش بی خدا و سایت زندیقه ، همین بحث گنجی رو می بینم. یه جورایی هم یاد نظریه هر هری مسلکی آل احمد آدم می افته. به هرحال گذر سنت به مدرنیته این بساط ها رو هم داره دیگه ... یه جورایی خریت مدرن!


طرف طوری از غرب صحبت می کنه و می خواد بر سر مسلمونا بکوبتش که انگار اونجا چه مدینه فاضله ای هست.


پ ن: بی ربط یاد رفیقی افتادم که می گفت عرق خوری و حجاب رو تو این مملکت آزاد کنن، 99 درصد مخالفای جمهوری تبدیل به موافقاش می شن.


=================================

تو این چند ساله کلا متن بلند ننوشتم و الان هم نمی خوام سنت شکنی بکنم ولی اظهارات امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رو مجبورم یه اشاره بهش بکنم.


ایشان در بخشی از صحبتاش گفته: 

« اگر می‌خواهید در 10 سال آینده صنعت خودروسازی ما از کره جنوبی سبقت بگیرد باید 2 کار انجام دهیم، یکی اینکه جلوی واردات خودرو گرفته شود و دیگری اینکه پاسپورت‌های مسئولان بخش خوردو را بگیرند و مجوز خروج از کشور به آنان ندهند تا نگاه به داخل باشد، همان کاری که سال 70 با نظر مقام معظم رهبری انجام شد.»


لینک اظهارات در خبرآنلاین

لینک اظهارات در تسنیم


پ ن: هروقت در جایی از دنیا دیدید که مسئول هوافضای یک نهاد نظامی در مورد ماشین هم تز داد یه خبر به ما بدید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد