دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...
دست نوشته های یک مانی

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری فکر می کند ...

برای سفره‌هایی که کوچکتر شده‌اند

نزدیک به دو ماه است که کشور درگیر زد و خوردهایی بعد از کشته شدن مهسا امینی است.

اتفاقی که ریشه‌اش از نظر ایما به ماجرای سپیده رشنو برمی‌گردد و تحقیر سیستماتیکی که سال‌هاست در ایران شکل گرفته است. حتی بعد از کشته شدن مهسا امینی هم می‌شد در عرض یکی دو روز ماجرا را پایان داد ولی چه کنیم که چیزی دست ما و شما نیست.

بعد از کشته شدن مهسا امینی، بلافاصله تظاهرات و درگیری‌های مختلفی در شهرهای مختلف شکل گرفت و خیلی زود اینستاگرام هم به سرنوشت تلگرام دچار شد. ظاهرا نظر تصمیم‌گیرندگان این بوده که بازنشر ویدیوهای درگیری‌ها منجر به تحریک بیشتر معتراضان و افزایش تعداد آن‌ها می‌شود.

چیزی حدود دو میلیون نفر بر اساس برخی آمارها در اینستاگرام امرار معیشت می‌کردند و دیروز دیدم جایی نوشته که تنها بیست درصد از صاحبان کار و فن در اینستاگرام، فروش حضوری هم داشته‌اند.

یعنی هشتاد درصد اینستاگرام را کسب و کارهای خانگی تشکیل می‌داده. از اینها همه بدتر جایی است که ظاهرا 65 درصد کسب و کارها را زنان در دسته داشته‌اند و امروز دستشان از آن درآمد کوتاه است.

دلار هم که 36 و 37 را ظاهرا دیده. نمی‌دانم چه می‌شود کرد، فقط می‌دانم که فیلترینگ اینستاگرام هیچ اخلالی در نشر ویدیوهای اعتراضات نداشته و فقط این وسط سفره‌ها خالی‌تر شده‌اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
روشنا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:43 ب.ظ https://varicose-clinic.com/

واقعا درست میگید، خیلی ها از فیلتر اینستا متضرر شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد